Mokamos reklamos ar SEO paslaugos – ką rinktis?

Mokamos reklamos ar SEO paslaugos – ką rinktis?

Mokamos reklamos ar SEO paslaugos – ką rinktis?

Verslo sėkmė yra neatsiejama nuo lankytojų srauto. Didelis svetainės lankytojų skaičius ne tik įtakoja didėjančius pardavimus, bet ir kelia svetainės pozicijas Google sistemoje. Dažniausi praktikoje taikomi būdai svetainės lankytojų srauto didinimui yra SEO paslaugos bei mokama reklama. Aptarkime kas būdinga šioms strategijoms ir kurią iš jų naudingiau pasirinkti.

Mokama reklama

Dažniausiai Lietuvos rinkose naudojamos Facebook, GoogleAds ir Youtube mokamos reklamos. Žvelgiant iš praktinės pusės, taip, tai lengvai suprantamas metodas, kurį praktikuoja marketingo žinių neturintys verslo savininkai. Tiesa, norint, kad mokama reklama būtų tikrai naudinga, taip pat kaip ir SEO paslaugos, ji užsakoma pas specialistus. Būtent nesugebėjimas identifikuoti potencialius pirkėjus, nustatyti teigiamas ir neigiamas frazes bei tiksliai pasirinkti auditoriją dažniausiai pakiša koją leidžiant mokamą reklamą savarankiškai. Be to, kitaip nei SEO paslaugos, mokama reklama duoda ne ilgalaikį, bet laikiną rezultatą. Kitaip tariant, mokamos reklamos atves naujų klientų tol, kol į jas investuosite, tačiau nutraukus reklamą svetainės lankytojų srautas gali grįžti į pradinę padėtį.

SEO paslaugos

Pirmiausia svarbiu privalumu galima vadinti tai, kad SEO paslaugos yra orientuotos į pastovų organinį srautą. Tai reiškia, kad po vidinio ir išorinio SEO audito atliekant palaikomuosius SEO veiksmus užtikrinamos ne tik geros svetainės pozicijos Google, bet ir pastovus lankytojų srautas. Na, o organinis srautas konvertuojasi net apie 10 kartų stipriau ir labiau nei mokamas srautas, gaunamas iš reklamų. Be to, palaikymo SEO paslaugos dažniausiai reikalauja mažiau investicijų nei nuolatinė vis didėjančios kainos mokama reklama. Tiesa, jei mokamą reklamą nustato patys verslo savininkai, SEO paslaugos paprastai teikiamos šios srities specialistų. Kalbant apie investicijas, jų reikia abiem atvejais. Tačiau privalumas slypi tame, kad užsakomos SEO paslaugos nesukelia jokių rūpesčių verslo savininkams, skirtingai nei klaidūs mokamų reklamų nustatymai.

Ši apžvalga vis dar neatsakė jums į klausimą kas geriau – mokama reklama ar SEO paslaugos? Išbandykite abu variantus! Turint galimybes, abiejų metodų taikymas suteikia dar daugiau naudos nei tiek mokamo, tiek organinio srauto formavimas: naudojantis SEO paslaugomis svetainė pasieks geresnes Google pozicijas, todėl mokama reklama svetainei kainuos mažiau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *