Administracinės paskirties patalpų nuomai skirti patarimai

Jus domina administracinės paskirties patalpu nuoma Druskininkuose? Tokias patalpas nuomositės pirmą kartą? Tuomet jums praverstų keli patarimai, kurie padės lengviau surasti ir išsinuomoti jums tinkantį nekilnojamojo turto objektą.

Į ką turėtumėte atsižvelgti

Jei ketinate nuomotis biurui skirtas administracines patalpas, prieš pasirašydami nuomos sutartį, turėtumėte apsvarstyti keletą dalykų.

Patalpų nuomos laikotarpis

Patalpų nuomotojams labai svarbiu veiksniu sudarant administracinės paskirties patalpų nuomos sutartį tampa nuomos laikotarpis. Be to, tarp trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos paslaugų yra reikšmingas kainų skirtumas. Paprastai administracinės patalpos yra nuomojamos sudarant ilgalaikės patalpų nuomos sutartis – bent vienerių arba dvejų metų laikotarpiui. Tačiau atminkite, kad jei nuomojama patalpa yra paklausioje vietoje, į kurią pretenduos ne viena įmonė, nuomotojas gali pirmenybę teikti įmonei, kuri sutiks nuomos sutartį sudaryti ilgesniam laikotarpiui.

Lokacija

Kai renkamės būstą, labai svarbiu veiksniu paprastai tampa jo vieta, tačiau iš tikrųjų lygiai tą patį būtų galima pasakyti ir apie administracinės paskirties patalpų pasirinkimą. Tiek jums, tiek ir jūsų darbuotojams gali kilti keblumų kasdien vykstant į biurą, jei jis bus reikšmingai nutolęs nuo pagrindinių miesto objektų ar aplink jį esanti infrastruktūra nebus tinkama. Be to, atsižvelkite ir į šalia esančias viešojo transporto stoteles. Jei jos yra labai toli arba jų apskritai nėra, tai gali kelti sunkumų jūsų darbuotojams, kurie į darbą vyksta viešuoju transportu.

Automobilių parkingo galimybė

Ne ką mažiau svarbu iš anksto išsiaiškinti, kokios yra automobilių parkavimo galimybės šalia jus dominančių biuro patalpų. Jei biuras yra miesto centre ar miesto dalyje, kurioje yra ypatingai didelis transporto priemonių judėjimas, tai gali kelti sunkumų ieškant laisvos vietos savo automobiliui. Ir net jei netoliese yra automobilių stovėjimo aikštelė, jei ji bus mokama, tai nulems nemenkas papildomas išlaidas – tiek jums, tiek ir jūsų darbuotojams, kurie į darbą atvyksta automobiliu.

Todėl pasidomėkite patalpų nuomotojo, ar šalia nuomojamų patalpų visuomet galima rasti vietos savo, darbuotojų ir klientų automobiliams. Jei tokios galimybės nėra, išsiaiškinkite, ar patalpų nuomotojas gali pasiūlyti ir automobilių parkavimui skirtų vietų nuomos paslaugą.

Nuomos kaina

Ieškant administracinių patalpų nuomai, svarbu išsiaiškinti, kokias išlaidas jums teks patirti kiekvieną mėnesį. Tačiau vertinant patalpų nuomos kainą, reikėtų nepamiršti ir papildomų išlaidų, tokių kaip komunaliniai mokesčiai, interneto paslaugų sutarties mokestis, biuro patalpų tvarkymo kaštai, automobilių parkingo mokestis ir kt. Todėl visas šias papildomas išlaidas privalote iš anksto įtraukti į bendrą patalpų nuomos kainą, kad galėtumėte tiksliai žinoti, kokių išlaidų pareikalaus konkrečių patalpų nuoma.