Internetinės parduotuvės kūrimas neturint patirties: ar tai įmanoma?

Nuo didelių įmonių iki namų šeimininkių, nuo populiarių parduotuvių iki žmonių, dirbančių namuose, elektroninė prekyba ir internetinės parduotuvės kūrimas yra raktas į didesnes ir lengvesnes pajamas. Tiesą sakant, elektroninė prekyba šiais laikais yra vienintelis būdas užtikrinti savo verslo ilgaamžiškumą, ypač jei esate mažas mažmenininkas.

Kodėl? Nes jūsų klientai ne visada gyvena jūsų kaimynystėje. Turite suprasti savo klientus, tada surasti juos, kad ir kur jie būtų, kad galėtumėte teikti didelę vertę, produktus ir paslaugas.

Šiuolaikinėje rinkoje smulkaus verslo savininkai, norėdami išgyventi, savo elektroninės prekybos pastangas turi padaryti nepaprastai sėkmingą. Tačiau daugelis verslo savininkų, kurie nori žengti šuolį į elektroninę prekybą arba ką tik pradėjo prekiauti internetu, nežino, kaip maksimaliai padidinti savo pastangas. Štai keli dalykai, kuriuos kiekvienas turi žinoti, kad pasiektų elektroninės prekybos sėkmės.

  1. Neleiskite technologijoms būti kliūtimi

Daugelis žmonių mano, kad negali susitvarkyti su visomis technologijomis, tačiau internetinės parduotuvės kūrimas yra paprasčiau nei atrodo. Galite rasti lengvai naudojamų įrankių, kurie automatizuoja jums reikalingas technologijas (pvz., nuvilkite ir nuleiskite pardavimo piltuvus su įmontuotais pirkinių krepšeliais).

Susipažinimas su savo galimybėmis yra esminis žingsnis siekiant įveikti šią suvoktą technologijų kliūtį. Jums ir jūsų unikaliam verslui siūlomos tam tikros parinktys, todėl negaiškite nė minutės galvodami, kad turite išmokti viską daryti patys.

  1. Sukurkite pasitikėjimą internetu

Internetinės parduotuvės kūrimas verčia nepamiršti, kad tobulėjant internetui, pirkti internetu tampa vis lengviau ir lengviau. Norėdami surinkti el. pašto adresus, naudokite pasirinkimo paskatas, pvz., nemokamas ataskaitas ar informacinį biuletenį, ir pradėkite tikslines rinkodaros pastangas kurdami ryšį.

„Facebook“ yra puiki vieta pradėti, nes jame yra puikūs tikslinės rinkodaros algoritmai, o el. pašto adresas, kurį gausite pasirinkę socialinę žiniasklaidą, yra daug vertingesnis nei tas, kurį galite gauti naudodami tradicinį el. paštą ar kitus pasirinkimo būdus.

Kai sudominsite savo klientą ir pasirinksite, jūsų tikslas yra uždirbti tą trokštamą pirmąjį eurą. Kai uždirbate pirmąjį kliento eurą, turėsite galimybę iš tikrųjų pasinaudoti dabartinėmis lengvatomis perkant internetu.

Sunkiausia gauti pirmąjį eurą; po to visi kiti eurai ateina daug lengviau, nes susikūrėte ryšį. Dabar jūs palaikote ryšį su klientu ir galite juos puoselėti. Galite remtis tuo pirmuoju pardavimu ir pasiūlyti papildomų produktų bei paslaugų, kad sukurtumėte pardavimo kanalą.

  1. Paleiskite įsitikinimą apie vieną vienintelį produktą.

Viena dažna problema, kurią gali sukelti internetinės parduotuvės kūrimas ir su kuria susiduria nauji elektroninės prekybos mažmenininkai, yra mąstymas apie vieną produktą. Kitaip tariant, galite galvoti, kad klientas apsilankys jūsų svetainėje ir iš jūsų nusipirks tik vieną produktą. Tai ribojantis mąstymas, neleidžiantis užsidirbti pinigų!

Trumpam pagalvokite apie „Amazon“; tai tikrai puikiai įgyvendina puikų sprendimą. Kai įdedate prekę į krepšelį, tai iš karto praneša, kad kiti tą prekę pirkę pirko ir tam tikras kitas prekes. Ko dar gali prireikti klientui ar klientui nusipirkus pirmąjį jūsų produktą?