Kas sudaro SEO paslaugas?

Kas sudaro SEO paslaugas?

Kas sudaro SEO paslaugas?

SEO paslaugos kainuoja tikrai nepigiai. Galima pastebėti, jog biudžetai prasideda nuo 200-300 eurų per mėnesį iki kelių, o tam tikrais atvejais net keliasdešimt tūkstančių per mėnesį. Visgi keliasdešimt tūkstančių dažniausiai moka tik tie, kurie eina į konkurencingą užsienio rinką. Lietuvoje neretai biudžetai apsiriboja iki kelių tūkstančių. Turbūt nestebina tai, jog daugeliui kyla klausimas, kodėl SEO paslaugos tokios brangios?

SEO paslaugas sudaro išorinis ir vidinis SEO, žinoma, ir techninė dalis, kurią neretai galima priskirti prie vidinio optimizavimo darbų. Iš esmės, vidinis SEO yra visi vidaus darbai – meta duomenys, tekstai, nukreipimai, alt žymos, vidinės nuorodos ir t.t. Darbų daug, ką jau kalbėti apie tai, jog juos pastoviai reikia koreguoti ir tobulinti. Google mėgsta, tai kas kažkiek laiko yra atnaujinamas svetainės turinys ar padaromi kiti pakeitimai – puslapio atnaujinimas neretai atneša kiek geresnius rezultatus ir leidžia sparčiai pakilti per keletą, o kartais ir daugiau, pozicijų. Išorinis SEO yra ne mažiau svarbus. Kuriant išorines nuorodas didinamas domeno ir puslapio autoritetas. Kuo aukštesnis domeno autoritetas, tuo aukščiau galima tikėtis reitinguoti, todėl būtina pasirinkti išorinį SEO. Iš esmės, vidinis SEO papildo išorinį, o išorinis SEO papildo vidinį. Jeigu norite matyti rezultatus, privalote neapleisti nei vieno.

SEO paslaugos nepigios, kadangi svetainės optimizavimas yra ilgas ir sudėtingas procesas. Beje, reikalaujantis išlaidų – nuorodų kūrimas neretai nėra nemokamas. Tenka mokėti ne tik portalams už straipsnio talpinimą, bet ir rašytojams už straipsnio rašymą. Atsižvelgiant į tai, kiek specialistai laiko skiria darbui prie jūsų svetainės ir išlaidas, kurios mokamos iš skirto biudžeto, SEO paslaugos pasirodo ne tokios jau ir brangios.

Ar galiu atlikti SEO pats?

SEO procesas reikalauja daug žinių ir patirties, kurių tikrai negalėsite gauti vien tik iš mokomosios medžiagos internete. Be to, tai taip pat reikalauja daug laiko. Ką jau kalbėti apie tai, jog SEO yra atsakingas procesas. Vienas neteisingas sprendimas gali sugadinti turimus rezultatus. Darbus patikėti reikia profesionalams.

Ką daryti, jeigu SEO paslaugos neatsiperka?

SEO paslaugos kainuoja brangiai, todėl greičiausiai nestebina tai, jog įmonės nori, kad investuojama suma kuo greičiau pradėtų atsipirkti. Visgi galima pastebėti, jog tam tikrais atvejais SEO paslaugos neatsiperka. Ir tai tikrai ne dėl to, jog pasikeitė Google algoritmai, kaip kai kurie specialistai jums pasakytų. Jeigu pastebėjote, jog pozicijos nekyla, verta sunerimti. Reikėtų susisiekti su specialistu ir susitarti dėl susitikimo. Jeigu susitikimo metu specialistas negali pateikti argumentų, kodėl pozicijos nekyla, o lankomumas nedidėja, tuomet galbūt reikėtų paieškoti kito specialisto? Jeigu per porą metų įmonė nesugeba iškelti norimų raktažodžių į pirmus puslapius, tuomet tikrai verta sunerimti. Greičiausiai specialistai daro kažką ne taip, kaip reikia.

Komentarai išjungti.