Pasiruošimas susitikimui su reklamos agentūra Nomadomas

Pasiruošimas susitikimui su reklamos agentūra Nomadomas

Pirmą kartą susitinkant su reklamos agentūra Nomadomas.lt pasiruošti daug nereikia – svarbu žinoti, kodėl jūs kreipiatės į specialistus. Tačiau susidūrus su skaitmenine reklama pirmą kartą, orientuotis visose reklamos subtilybėse gali būti sudėtinga. Todėl Nomadomas komanda paruošė jums neilgą planą, kuris leis pasiruošti ne tik pokalbiui su reklamos agentūra, bet ir patiems geriau suprasti savo prekės ženklą ir jo poziciją rinkoje.

Kas jūs esate ir kokią žinutę siunčiate?

Tai svarbus klausimas, į kurį atsakymą reikia žinoti tik pradėjus vystyti savo verslą. Nomadomas skatina atsakymus į šiuos ir panašius klausimus apie prekinį ženklą ir jo kuriamą žinutę užsirašyti. Tai padės nepamiršti, kodėl pradėjote, kokie verslo sprendimai tinka jums, kad nebūtų klaidinamas klientas. Nomadomas specialistai atkreipia dėmesį, kad dažnai verslų vykdytojai apie tai pagalvojau tik vėliau, todėl pirminė jų komunikacija ir pateikimas būna padrika bei neaiški. O toks savo prekės ženklo pateikimas nekelia pasitikėjimo ir nekuria noro susipažinti artimiau.

Tikslinė auditorija

Tai turbūt vienas svarbiausių aspektų reklamoje, nes, tik žinant savo auditoriją, galime ją pasiekti. Nomadomas reklamos specialistai rekomenduoja atkreipti dėmesį į savo reklamos rodiklius, sekėjus, pirkėjus ir pagal tai aiškintis, kokia yra tikslinė auditorija ir kam verta rodyti reklamas, o kam ne. Šiuo atveju padeda reklamos nustatymai, kurie šiais laikais yra labai detalūs ir lankstūs. Tikslinę auditoriją žinoti svarbu ir dėl to, kad tokiu būdu galima pasirinkti tinkamas reklamos formas. Nomadomas dažniausiai siūlo rinktis skaitmeninę reklamą,kuri pasiekia žmones greičiau, tačiau yra auditorijų rūšys, kurioms veikia ir kitokios reklamos formos.

Rinkos ir konkurentų analizė

Žinoti rinką pravartu kiekvienai įmonei. Tai leidžia priimti tinkamus sprendimus, atsižvelgiant į konkurentų daromas klaidas ar gaunamus gerus rezultatus. Nomadomas rinkos ir konkurentų tyrimus atlieka prieš pradedant bendradarbiauti su nauju prekiniu ženklu, tačiau pažinti ir žinoti savo konkurentą verlsui yra gerai dar prieš pradedant dirbti su reklama.

Prekės ženklo įvaizdis

Dauguma įmonių prieš pradėdami kurti savo vizualinį identitetą kreipiasi į specialistus pagalbos sukurti brandbook (stiliaus knygą). Kai tai yra atliekama, Nomadomas darbuotojams kurti ir reklamos vaizdus yra paprasčiau. Palaikyti bendrą įvaizdį svarbu visose srityse – reklamose taip pat. Jeigu klientai neturi savo sukurto vizualinio identiteto, tai atlikti galima kartu su Nomadomas. Atsižvelgiant į jūsų jau vykdytą komunikaciją, svetainės dizainą, logotipą ir kitus aspektus yra išvystomas unikalus prekės ženklo įvaizdis, kuri kuria išskirtinumą.

Pirmas pokalbis su Nomadomas – susipažinimas

Kaip ir visose srityse, taip ir pradedant reklamos agentūros paieškas, pirmas pokalbis su Nomadomas yra susipažinimas vieni su kitais. Specialistai pateiks savo klausimus, įmonė papasakoja apie save ir ko siekia su reklama. Išsiaiškinus visus aspektus, Nomadomas paruošia tinkamą pasiūlymą su paslaugomis, kurios gali būti naudingos ir efektyvios jums. Kai yra susitariama dėl bendradarbiavimo – prasideda pirmieji darbai. Atsakingas pasiruošimas kiekvienai reklamos formai, kiekvienai naujai kampanijai užtikrina, kad reklamos vykdyme iškils kuo mažiau problemų.

Komentarai išjungti.