Šiaurietiškas ėjimas Vilniuje populiarus pomėgis

Šiaurietiškas ėjimas Vilniuje populiarus pomėgis

Šiaurietiškas ėjimas Vilniuje

Šiaurietiškas ėjimas  Vilniuje tai yra ėjimas su specialų lazdų pagalba įdarbinant kūno raumenis. Tai stipriai paplito tarp įvairaus amžiaus žmonių jau prieš keletą metų. Gamtoje, ar pažintiniuose takuose, parkuose beveik kas dien galime sutikti  šiaurietiško ėjimo entuziastų, kurie musikuoja lazdomis ir tai nieko nebestebina

Niekam nekelia nuostabos tai, jog vis daugiau žmonių gyvenimo būdas darosi vis sėslesnis, mažiau judame, o kartais išviso visą dieną, nuo ryto iki vakaro sėdint prie kompiuterio, energijos nepanaudojame. To pasekoje gali pradėti kauptis riebalai iš nesunaudotos maisto energijos. Probleminės vietos vyrams yra pilvas, o moterims blauzdos. Šiaurietiškas ėjimas gali pasitarnauti kaip aktyvus kardio pratimas, ar veikla, kuri naudinga tiek kūnui, tiek sielai.

šiaurietiškas ėjimas vilniuje

Šiaurietiško ėjimas Vilniuje nauda

  • Mojuojant lazdomis skirtingu tempu, galima įdarbinti beveik visus kūno raumenis, tai galime prilyginti plaukimo pratimams. Susireguliavus mitybą ir reguliariai sportuojant, galima apmažinti kūno apimtis!
  • Atpalaiduojate savo protą. Tai aktualu itin kuomet daug protiškai dirbame. Eidami gamtos apsuptyje galite tiesiog būti su savimi, klausytis gamtos, arba užsidėti ausines ir klausytis muzikos, ar įdomios audio knygos. Vienaip ar kitaip tai teigiamai veikia žmogaus psichiką, sumažiname pervargimo darbe tikimybę.
  • Puikus laisvalaikio praleidimo būdas, kurio dėka gaunate daug deguonies būnant lauke.

Nuo ko pradėti?

Pirmiausiai Jums reikės patogios avalynės vaikščiojimui, kuri nepritrintų kojų, ir aišku svarbiausio – šiaurietiško ėjimo lazdų.

Prieš pradedant užsiimti šia veikla rekomenduojame pasikonsultuoti su patyrusiais žmonėmis, arba perskaityti naudingus patarimus internete. Pateiksime pagrindinias taisykles, kurių reikia laikytis.

  • Prieš pradedant nepersistengti. Jeigu paprastai žmogus nueina pasivaikščioti 2 kilometrus, nebūtina iškarto startuoti su 20 kilometrų profesionaliomis trasomis. To pasekoje pervargsite, nebenorėsite žiūrėti į lazdas ir kuriam laikui gali dingti malonumas sportuoti.
  • Taisyklingai laikyti galvą, nenuleisti jos žemyn.
  • Ėjimo lazdos turi būti ne statmenos, šiek tiek pasvirusios.
  • Naudoti stipresnius, ilgesnius žingsnius, pagal savo savijautą.

Prieš sportuojant atsiminkite, koks Jūsų tikslas. Tai yra sveikatinimas, nereikia savęs pernelyg perspausti, ar dar blogiau tikėtis greitų rezultatų vos po keletos ėjimų. Visų pirma Jus turite suformuoti įprotį, jis palaipsniui gali tapti pomėgiu ir tik tada iš po lėto gali atsirasti rezultatas. Sėkmės, ir susimatome gamtoje – Manoknyga kolektyvas

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *