Vidinis SEO. Kodėl vidinės nuorodos yra svarbios SEO optimizavimui?

Vidinis SEO susideda iš daugelio faktorių, vienas iš jų yra vidinių nuorodų optimizacija. Kad jūsų turinys būtų reitinguojamas, jam reikia nuorodų. „Google” geriausiai randa jūsų pranešimus ir puslapius, kai į juos yra nuorodų iš kitų interneto vietų. Vidinės nuorodos taip pat sujungia jūsų turinį ir leidžia „Google” susidaryti vaizdą apie jūsų svetainės struktūrą. Jomis galima nustatyti svetainės hierarchiją, todėl svarbiausiems puslapiams ir pranešimams suteiksite didesnę nuorodų vertę nei kitiems, mažiau vertingiems puslapiams. Taigi tinkamos vidinių nuorodų strategijos naudojimas gali pagerinti jūsų SEO!

Kas yra vidinės nuorodos?

Vidinė nuoroda – tai bet kokia nuoroda iš vieno svetainės puslapio į kitą svetainės puslapį. Tiek naudotojai, tiek paieškos sistemos naudoja nuorodas, kad rastų jūsų svetainės turinį. Vartotojai naudoja nuorodas, kad galėtų naršyti jūsų svetainėje ir rasti norimą turinį. Paieškos sistemos taip pat naudoja nuorodas, kad galėtų naršyti jūsų svetainėje. Jos nematys puslapio, jei jame nebus nuorodų.

Yra keletas vidinių nuorodų tipų. Be nuorodų pagrindiniame puslapyje, meniu, pranešimų kanale ir t.t., galite pridėti nuorodų savo turinyje. Tokias nuorodas vadiname kontekstinėmis nuorodomis. Kontekstinės nuorodos nukreipia jūsų naudotojus į įdomų ir susijusį turinį. Be to, jos leidžia paieškos sistemoms išsiaiškinti, koks turinys jūsų svetainėje yra susijęs ir nustatyti jo vertę. Kuo daugiau nuorodų gaus reikšmingas puslapis, tuo svarbesnis jis atrodys paieškos sistemoms. Todėl geros vidinės nuorodos yra labai svarbios jūsų vidiniam SEO.

Kodėl nuorodos yra svarbios „Google”?

„Google” seka nuorodas, kad aptiktų svetainių turinį ir jį įvertintų paieškos rezultatuose. Jei į pranešimą ar puslapį pateikiama daug nuorodų, „Google” tai yra ženklas, kad tai yra svarbus arba vertingas straipsnis. Tai taikoma tiek vidinėms, tiek išorinėms nuorodoms.

Vidines nuorodas kontroliuojate jūs, kaip svetainės savininkas. Naudodami tinkamas vidines nuorodas, lankytojus ir „Google” nukreipsite į svarbiausius puslapius.

„Google” naršo svetaines, sekdama vidines ir išorines nuorodas, naudodama „Googlebot” robotą. Šis robotas atvyksta į svetainės pagrindinį puslapį, atvaizduoja puslapį ir seka pirmąją nuorodą. Sekdama nuorodas „Google” gali nustatyti įvairių puslapių, pranešimų ir kito turinio sąsajas. Taip „Google” sužino, kurie jūsų svetainės puslapiai apima panašią temą.

Nuorodų svarba

„Google” ne tik supranta ryšį tarp turinio, bet ir skirsto nuorodų vertę tarp visų tinklalapyje esančių nuorodų. Dažnai svetainės pagrindinis puslapis turi didžiausią nuorodų vertę, nes jame yra daugiausia atgalinių nuorodų. Ši nuorodų vertė bus padalinta visoms tame puslapyje esančioms nuorodoms. Nuorodos vertė, perduota kitam puslapiui, bus padalinta tarp tame puslapyje esančių nuorodų ir t. t.

Todėl naujausi tinklaraščio įrašai turės didesnę nuorodų vertę, jei nuorodas į juos pateiksite ne tik kategorijos puslapyje, bet ir pagrindiniame puslapyje. Be to, „Google” greičiau ras naujausius įrašus, jei nuorodos į juos bus pateikiamos pagrindiniame puslapyje.

Kai suprasite, kad nuorodos perduoda savo nuorodų vertę, suprasite, kad daugiau nuorodų į įrašą reiškia didesnę vertę. Kadangi „Google” puslapį, kuriame yra daug vertingų nuorodų, laiko svarbesniu, padidinsite tikimybę, kad tas puslapis bus reitinguojamas.